МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Методичний порадник вчителям основ здоров’я, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» для організації освітнього процесу у 2024-2025 навчальному році (ХОІППО)

Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти (Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 № 1093).

Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООПМОН та Український інститут розвитку освіти розробили методичні рекомендації для вчителів щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (ООП).

Зарахування результатів навчання українських дітей у закладах освіти країни перебування. Таблиці зі співвіднесенням моделей оцінювання в різних країнах розміщено за посиланням

Методичні рекомендації щодо викладання інтегрованих курсів «Здоров’я, безпека та добробут», «Основи здоров`я» у 2022/2023 навчальному році (ХОІППО)

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році (лист МОН України від 19.08.2022 №1/9530-22)


Оцінювання навчальних досягнень учнів у 5 класах за інтегрованим курсом «Здоров’я, безпека та добробут» (наказ МОН від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти») (скасовано)

ü Методичні рекомендації щодо проведення бесід з учнями закладів загальної середньої освіти з питань уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами (додаток 1 до листа МОН України від 17.03.2022 № 1/3485-22 «Про методичні рекомендації»), поведінки у надзвичайній ситуації (додаток 2 до цього ж наказу)

К Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 № 329) 


Немає коментарів:

Дописати коментар