пʼятниця, 24 березня 2023 р.

Відбувся семінар-практикум з професійної орієнтації

 

24 березня 2023 року в онлайн-форматі відбувся семінар-практикум з учителями інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» на тему «Посібники «Я досліджую світ професій»» як додатковий засіб навчання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут».

Методистом Хмельницького ОІППО Тетяною Гіджеліцькою розкрито питання професійної орієнтації на різних рівнях шкільної освіти та ознайомлено присутніх із серією посібників «Я досліджую світ професій», які можна використовувати на заняттях з курсу.

Лесею Магаляс, учителем основ здоров’я Міцівецької гімназії Новодунаєвецької селищної ради Кам’янець-Подільського району проведено майстер-клас з проблеми: «Використання посібника «Професії, що оберігають і рятують» при проведенні уроку у 5 класі з теми «Особиста безпека  в населеному пункті. Правила поводження з домашніми та бездомними тваринами».

Із презентацією «Календар професійних дат» на 2023 рік, підготовленою учителем біології та основ здоров’я Летавського ліцею Чемеровецької селищної ради Кам’янець-Подільського району Оксаною Нагурною та пропонованими посібниками можна ознайомитись на сторінці «Професійна орієнтація у НУШ» (блог «Освітній навігатор учителя основ здоров’я»).

Працюючи з посібниками учні та учениці дізнаються про тих, хто не займається безпосередньо порятунком людей, але їхня робота не менш важлива у безпекових справах.

















Немає коментарів:

Дописати коментар