понеділок, 20 березня 2023 р.

Знайомтесь із підручником “Здоров’я, безпека та добробут” для 6 класу авторського складу Шиян О.І. та ін.

 

Здоров’я, безпека та добробут: підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти / О. І. Шиян, О. В. Волощенко, В. Г. Дяків, О. П. Козак, А. Б. Седоченко — Київ: Світич, 2023.


Підручник “Здоров’я, безпека та добробут” для 6 класу створений відповідно до затвердженої модельної навчальної програми інтегрованого курсу для 5–6 класів (автори: Шиян О. І., Дяків В. Г., Волощенко О. В., Гриньова М. В., Козак О. П., Овчарук О. В., Седоченко А. Б., Сорока І. З., Страшко С. В.).


Автори програми водночас є розробниками Державного стандарту базової середньої освіти, Типової освітньої програми для 5–9 класів і втілили в модельній навчальній програмі інноваційні підходи згідно з концепцією НУШ.

Підручник видавництва “Світич” — “Здоров’я, безпека та добробут” — є вдалим прикладом забезпечення наступності початкової та середньої ланок освіти, адже спирається на знання і вміння, здобуті учнями під час вивчення курсу “Я досліджую світ” у початковій школі.

Із методичним забезпеченням та концепцією підручника можна ознайомитись https://svitdovkola.org/books/zbd6

Немає коментарів:

Дописати коментар