середу, 17 травня 2023 р.

Семінар-практикум «Особливості організації уроку в системі НУШ»

17 травня 2023 року відбувся семінар-практикум учителів основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» з проблеми «Особливості організації уроку в системі НУШ».

У процесі роботи:

Ø обговорювали проблемні питання «Як побудувати сучасний урок у контексті компетентнісного підходу?», «Як зробити так, щоб урок викликав у дітей зацікавленість, а не тільки давав знання, вміння та навички?», «Яка роль формувального оцінювання як ресурсу для підвищення ефективності уроку?»;

Ø знайомились із ресурсами для створення мотиваційних стікерів;

Ø використовували «Хмару слів», «Світлофор» (Mentimeter) для отримання результатів опитування у реальному часі;

Ø спільно конструювали урок на платформі Canva та створювали сенкани у Google Презентації.

У ролі спікерів виступили:

Ø Тетяна Гіджеліцька, НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Хмельницького ОІППО («Вимоги до сучасного уроку основ здоров’я, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека тадобробут» в аспекті Нової української школи»)

Ø Жуковська Наталія Миколаївна,  учитель основ здоров’я Нетішинського ліцею № 4 Нетішинської міської ради Шепетівського району Хмельницької області («Секрети формувального оцінювання як ресурсу для підвищення ефективності уроку»)

Ø Магаляс Леся Сергіївна, учитель основ здоров’я Міцівецької гімназії Новодунаєвецької селищної ради Хмельницької області («Конструюємо урок разом: методичний навігатор (Canva, «Конструктор уроків» на «Всеосвіті»).

Додаткові матеріали: структура уроків






Немає коментарів:

Дописати коментар