середа, 23 серпня 2023 р.

Серпнева методична зустріч-2023

23 серпня 2023 року було проведено серпневу методичну зустріч для голів професійних спільнот учителів основ здоров’я, учителів інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут», предмету «Основи здоров’я» на тему «Готовність до 2023/2024 н.р.: говоримо про найактуальніше при викладанні інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» та предмету «Основи здоров’я» в закладах загальної середньої освіти». Зустріч можна переглянути за посиланням на каналі YouTube 

Методистом ХОІППО Тетяною Гіджеліцькою підведено підсумки роботи у 2022/2023 н.р. та окреслено освітні пріоритети уновому навчальному році, обговорено особливості впровадження інтегрованих курсів та презентовано цифровий ресурс «Методичний супровід інтегрованого курсу«Здоров’я, безпека та добробут» для 5-6 класів НУШ та предмету «Основи здоров’я»для 7-9 класів у 2023/2024 н.р.»

Лесею Магаляс, вчителем основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» Міцівецької гімназії Новодунаєвецької селищної ради розкрито актуальну тему сьогодення «Розвиток критичного мислення тамедіаграмотності учасників освітнього процесу на уроках здоров’я».

Разом із Зоряною Кирилюк, вчителем основ здоров’я Нетішинського ліцею № 3 Нетішинської міської ради спробували відкрити для себе застосування технології сторітелінг науроках основ здоров’я.

Із Наталією Жуковською, вчителем основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» Нетішинського ліцею № 4 Нетішинської міської ради мали змогу підгоготуватися до організації навчально-пізнавальноїдіяльності на різних етапах уроку за допомогою ІКТ.



Немає коментарів:

Дописати коментар