четвер, 25 серпня 2022 р.

Серпнева зустріч із учителями інтегрованих курсів "Здоров'я, безпека та добробут", "Основи здоров'я"

          25 серпня 2022 року методистом НМЦ ХОІППО Т. Гіджеліцькою проведено серпневу зустріч з питань «Викладання інтегрованих курсів «Здоров’я, безпека та добробут», «Основи здоров’я» в закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 н.р.».

Учасниками заходу були педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, консультанти ЦПРПП області. Під час зустрічі обговорено:

Ø    1. Пріоритетні напрями діяльності учителів основ здоров’я у 2022/2023 навчальному році, особливості впровадження інтегрованих курсів «Здоров’я, безпека та добробут» у 5-х класах, «Основи здоров’я» у 6-9 класах (Тетяна Гіджеліцька,  методист НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО);

Ø 2. Проведення уроків інтегрованого курсу «Основи здоров’я» в умовах воєнного стану. Порядок дій учасників освітнього процесу у разі загрози або виникненні надзвичайних ситуацій (ЛюдмилаМазуркевич, вчитель основ здоров’я Віньковецького ліцею  Віньковецької селищної ради Хмельницької області)

     Переглянути відеозапис можна на каналі You-Tube НМЦ професійного розвитку Хмельницького ОІППО









Немає коментарів:

Дописати коментар