23 квітня 2024 року відбувся семінар на тему «Шляхи формування наскрізних умінь учнів НУШ: конструктивне керування емоціями». Учасниками заходу стали вчителі основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут». Спікери під час виступів акцентували увагу на методах, прийомах, інструментах формування наскрізних умінь учнів та обговорили практичні приклади їх впровадження у освітній процес.
Додаткові матеріали доступні за посиланнями:
Поняття наскрізнихумінь та шляхи їх формування: конструктивне керування емоціями (Тетяна Гіджеліцька, методист НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Хмельницького ОІППО ім. А.Назаренка)
Емоційний інтелектпедагога як запорука емоційного благополуччя дитини (Пивовар Діана Вікторівна, методист навчально-методичного центру психологічної служби)
Практичні прийоми тавправи для розвитку емоційного інтелекту (Жанна Миколаївна Ребекевша, вчитель основ здоров’я, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» Великомедведівської гімназії Судилківської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області)
Цифрові застосункидля розвитку емоційного інтелекту (Магаляс Леся Сергіївна, учитель основ здоров’я Міцівецької гімназії Новодунаєвецької селищної ради Хмельницької області)
Ці матеріали допоможуть педагогам вдосконалити свої навички та у своїй роботі ефективно використовувати різноманітні прийоми та методи формування наскрізних умінь учнів, зокрема вміння конструктивного керування емоціями.
Немає коментарів:
Дописати коментар