Сторінки

субота, 28 вересня 2024 р.

Оцінювання в Новій українській школі: досвід та виклики

27 вересня 2024 року онлайн відбувся семінар для вчителів інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут», присвячений актуальним питанням оцінювання учнів у контексті Нової української школи. Захід об’єднав понад 120 педагогів, які прагнуть вдосконалювати свою професійну майстерність та знаходити ефективні шляхи оцінювання досягнень здобувачів освіти.

Учасники семінару мали змогу розширити кругозір щодо оцінювання в НУШ з огляду нормативних документів. Т.В. Гіджеліцька, методист Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. А.Назаренка, акцентувала на пріоритетних видах оцінювання, які відповідають вимогам компетентнісного підходу.

Під час семінару учасники мали змогу обговорити актуальні виклики, з якими стикаються вчителі під час оцінювання. Особливу увагу було приділено практичному застосуванню нових підходів до оцінювання.

О.В. Бондарчук, вчитель Полонського ліцею № 3 ім. М.Свінціцького, представила власний досвід використання карток для формувального оцінювання учнів 5-7 класів, укладання календарно-тематичного планування та ведення щоденника спостережень.

                                       
                                       
 

Додаткові матеріали: Посібник «Картки для формувального оцінювання» 

четвер, 19 вересня 2024 р.

Практикум «Цифрові освітні ресурси в практиці роботи вчителів основ здоров'я та інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут»: використання Book Creator»

19 вересня 2024 року відбувся практикум на тему: «Цифрові освітні ресурси в практиці роботи вчителів основ здоров'я та інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут»: використання Book Creator».

Метою практикуму було ознайомлення педагогів з можливостями та перевагами використання цифрового ресурсу Book Creator для створення інтерактивних підручників і практичних завдань, що підвищують мотивацію та активність учнів на уроках. Учасники здобули навички генерування інноваційного контенту для власних уроків, який відповідає сучасним вимогам освіти.



Під час практикуму педагоги створювали власні цифрові книги для уроків, використовуючи мультимедійні елементи: текст, зображення, відео та аудіо. Також відбулось обговорення та обмін досвідом щодо впровадження цифрових освітніх ресурсів у щоденну педагогічну практику. Учасниками заходу стали 88 педагогів області.